Re: joystick cyfrowy

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 27 Jan 2013 03:08:39 +0100

Dnia Sun, 27 Jan 2013 01:34:18 +0100, RadoslawF napisał(a):

> W to się gra joystikiem ? cyfrowym ? Czego to się człowiek nie dowie. ;D

Joystickiem cyfrowym w symulator? Czego to się człowiek nie dowie. ;D

Co do narzędzi do grania - widziałem gościa, który w Quake'a śmigał na
tablecie Wacoma. I wtedy to się dopiero zdziwiłem. ;D

[ Destroying everything seems like the best option.                        ]
[                                                     (znalezione w necie) ]