Re: Jaki serwer?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sun, 27 Jan 2013 02:29:36 +0100

W dniu 2013-01-26 17:36, prywatnysebek_at_gmail.com pisze:
> chce na allegro kupic uzywanego Della lub HP,
> podpowiedzcie proszÄ™ co do moich potrzeb wystarczy.
> Przypominam, że to ma byc wyłącznie serwer plików (wewnątrz biura)
oraz do subiekta (program księgowy).
> Nie potrzebuje stawiac na tym poczty, ftp-a i innych usług zewnętrznych.

http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=microserver

HP Proliant Microserver. Małe to, na półeczce rack mieszczą się obok
siebie 2szt. Bardzo energooszczędne (~30-40W). Ma miejsca na 4 dyski
sata + dodatkowo napęd cdrwdvd lub 5ty dysk. I nowy kosztuje grosze,
gdzieś połowę tego co wcześniejsze propozycje. Wydajnościowo nie jest
źle, stawiałem na nim takie rzeczy i daje radę z ruchem ponad 60MB/s po
gigabicie.