Re: Potrzebna pomoc - partycja dysku

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Sat, 26 Jan 2013 23:25:09 +0100

Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 26 Jan 2013 22:25:14 +0100
 doszła do mnie wiadomość <ke1i2c$h8a$1_at_mx1.internetia.pl>
 od "frank drebin" <blabla.bla_at_vip.pl> :
>Mam zewnętrzny dysk na którym miałem dwie duże partycje i jakąś małą WinRe.
>Jest to mój stary dysk z lapka, który kiedyś sformatowałem i służy mi
>wyłącznie na bzdety.
>Zachciało mi się dziś połączyć te 2 duże partycje i zrobiłem to programowo.
>Potem do powstałej dużej partycji dołączyłem tą WinRe.
>
>I teraz jest problem.
>Programy do partycjonowania widzą cały dysk, aplikacja "zarządzanie dyskami"
>na vista też widzi ten dysk, zawartość na dysku jest ale system go nie widzi
>(to znaczy nie widzą go ani total commander ani "komputer").

> [...]

Pewnie mu zrobiłeś partycję typu hidden:
http://outrospective.org/wordpress/2009/03/easily-unhide-an-ntfs-partition-with-included-windows-tools/

--
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NF-R-McfN1Q#t=80s