Potrzebna pomoc - partycja dysku

Autor: frank drebin <blabla.bla_at_vip.pl>
Data: Sat, 26 Jan 2013 22:25:14 +0100

Mam zewnętrzny dysk na którym miałem dwie duże partycje i jakąś małą WinRe.
Jest to mój stary dysk z lapka, który kiedyś sformatowałem i służy mi
wyłącznie na bzdety.
Zachciało mi się dziś połączyć te 2 duże partycje i zrobiłem to programowo.
Potem do powstałej dużej partycji dołączyłem tą WinRe.

I teraz jest problem.
Programy do partycjonowania widzą cały dysk, aplikacja "zarządzanie dyskami"
na vista też widzi ten dysk, zawartość na dysku jest ale system go nie widzi
(to znaczy nie widzą go ani total commander ani "komputer").

Programy opisują dysk jako "ntfs - primary - active"
"zarządzanie dyskami" na vista opisuje jako "Zdrowy (Aktywna, Partycja
podstawowa)

Co zrobić aby dysk był widoczny dla systemu?