Re: joystick cyfrowy

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Fri, 25 Jan 2013 13:17:18 +0100

Dnia 2013-01-25 13:02, Użytkownik LPPL napisał:

> Prawdziwy? Ogólnie wiadomo, że prawdy są trzy a ta akurat "zalatuje" mi tą
> najważniejszą, ostatnią;)

Masz racje. Jako wiekowy użytkownik komputerów (zaczynałem w latach
osiemdziesiątych) uważam że joy trzymany całą dłonią jest nieprecyzyjny.
I nie jest to tylko moja opinia, duże lepsze wyniki w grach osiągali
ludzie którzy lewą ręką trzymali podstawkę i naciskali fire umieszczone
na tej podstawce a palcami prawej ręki sterowali drążkiem niż
ludzie trzymający drążek w dłoni i dodatkowo naciskali na tym
drążku palcami tej samej dłoni fire.
Joye z wyprofilowanym pod rękę drążkiem sprawdzały się tylko
w symulatorach lotu ale nie we wszystkich, w niektórych jednak
precyzja sterowania była ważniejsza. :-)

Pozdrawiam