Re: Jak można przyspieszyć starego laptopa?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 25 Jan 2013 02:10:27 +0100

W dniu 2013-01-24 10:06, Chris pisze:

> Wymienić RAM na min. 1GB choć zalecane przy takim szrocie to 2GB

        Dyskusja co do max obsÅ‚ugiwanej pojemnosci pamiÄ™ci w innej części wÄ…tku
- nie ma sensu jej powtarzać.

> Wymienić procka na Pentium M 1.5 min kupisz za 20-40 zł a kopa ma
> niezłego
>
> Swego czasu miałem MSI na Pentium M 1.5 + 2GB ramu i W7 działał bez
> problemu tak samo jak gierki typy CoD:MW2

Żartujesz, prawda? Do tej pory od czasu do czasu używam Della X300
na Pentium LV738 (1,4GHz Dothan 90nm 2MB cache) i 1152 MB RAM z WinXP
PRO ze względu na jego rozmiary i masę (bardzo wygodne maleństwo dobrze
mieszczące się do teczki razem z dokumentami, a jednocześnie nie jest to
ekran o wielkości jak w popularnych do niedawna netbookach).
Do tego do czego jest mi potrzebny (SIP, mały klient bazy na Firebirdzie
"z obudową") spisuje się OK, ale już nawet korzystanie z sieci na co
bardziej rozbudowanych stronach jest problematyczne, a grania na
konfiguracji o jakiej pisałeś w tytuły typu CoDMW2 i to pod Win7 jakoś
sobie nie wyobrażam w obecnych czasach. Nie w znaczeniu, że się
technicznie nie da (sam chyba w 1996 r. męczyłem Quake na 486 160MHz i
12 MB RAM w 320x20 software render), ale tego typu granie do
przyjemności nie należy - lepiej iść na spacer ;)

--
/MB