Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu, 24 Jan 2013 20:54:27 +0000 (UTC)

Użytkownik Q no_at_spam.org ...

> Jakich plusach?
> Bo wlasnie czytalem wypowiedzi typa z serwisu
> (tak, wiem - cholera wie kto to byl naprawde)
> i ponoc brother zszedl ostatnio mocno na psy-
> - nie dosc, ze drukarki psuja sie (glownie glowice),
> to jeszcze jakosc wydruku jest jednak srednia.
>
> Nie chce brac tego Canona za 140zl,
> bo rozochocily mnie Brothery (tanie tusze, wifi)
> i ew. Epsony z wifi, eth, ale sporo ludzi
> chwali Canona za jakosc wydruku...

Wcześniej miałem jakiegoś HP - masakra, zwłaszcza w kontekście
oprogramowania (pomijam cenę tuszy)
Nijak cokolwiek tam znaleźć a skanowanie to po prostu jakiśdebil
projektował.

Kupiłem Brothera parę lat temu (MFC295-CN):
- oprogramowanie - takie jak powinno
- skanowanie i obróbka - bajka
- ceny tuszy - 3 zł...

Wydrukowałem już z 10 ryz papieru i nic się nie dzieje. No może przesadzam
- ostatnio dość długo nicnie drukowałem i musiałem kilkukrotnie włączyć
program czyszczący głowice bo pewnie pozasychał tusz.
Ale przyznaję - zdjęć nie drukuję, tylko wszelkiego rodzaju dokuemnty więc
o akości trudno mi sę wypowiadać.