Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Thu, 24 Jan 2013 14:26:51 +0100

> Po co się tak bawić, skoro zamienniki do takiego brothera kosztują po 3zł
> za sztukę?
> O innych plusach Brothera nawet nie wspominając...

Jakich plusach?
Bo wlasnie czytalem wypowiedzi typa z serwisu
(tak, wiem - cholera wie kto to byl naprawde)
i ponoc brother zszedl ostatnio mocno na psy-
- nie dosc, ze drukarki psuja sie (glownie glowice),
to jeszcze jakosc wydruku jest jednak srednia.

Nie chce brac tego Canona za 140zl,
bo rozochocily mnie Brothery (tanie tusze, wifi)
i ew. Epsony z wifi, eth, ale sporo ludzi
chwali Canona za jakosc wydruku...