Re: Problemy z SSD

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Thu, 24 Jan 2013 21:38:06 +0100

Dnia Thu, 24 Jan 2013 21:10:02 +0100, marfi napisał(a):

> Z moich doswiadzczeń z SSD wynika, że "za" są głównie sprzedawcy,
> wynajęci klakierzy i mniej liczna grupa, która faktycznie odczuwa korzyści
> ze stosowania SSD.

Prawda. Tylko czemu Ci co nie odczuli lub (o litosci!) SSD nie maja, neguja
odczucia i korzysci innych?! Kompleksy?

> Zalecenia w stylu wyłącz hibernacje, wyłącz plik wymiany, wyłącz
> indeksację itp. swiadczą o ... wiecie o czym ;)

Zalecenia zaleceniami, majac 3 lata (nie mowiac o 5!) gwarancji mozna olac
wszelkie zalecenia i orac dyskiem do bolu. Padnie to wymienia, minie
gwarancja to sie kupi nastepny, taniej. To narzedzie pracy, zuzywa sie - jak
noze tokarskie, lemiesze w plugu, opony w ciezarowce etc.
Mozna sie bawic i owijac opony szmatami, ale to swiadczy ...sam wiesz o czym
;-)

> Szokującego niektórych wzrostu wydajności niestety nie zauważyłem.

No, to tak jak moj syn, wpakowalem mu dodatkowe 4GB ramu, ma teraz 6GB. Nie
zauwazyl roznicy :-)
Tylko czy ganiam teraz po grupach i wmawiam wszystkim, ze dodatkowy ram nic
nie daje i jest przereklamowany, a kazdy kto uwaza inaczej bredzi lub mu sie
wydaje? Totez wlasnie...

--
pozdro
R.e.m.e.K