Re: Problemy z SSD

Autor: marfi <marfi_at_bb.onet.pl>
Data: Thu, 24 Jan 2013 21:10:02 +0100

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go_at_dev.null> napisał w wiadomości

> Dokladnie to wczoraj pomyslalem czytajac kolejne (po/w)pisy uczestnikow.
> Ale
> juz mnie nauczyli, ze lepiej sie z usmiechem przygladac niz cokolwiek
> twierdzic, bo w ich realu to co ja wiem jest tym co mi sie wydaje ;-)

  Z moich doswiadzczeń z SSD wynika, że "za" są głównie sprzedawcy,
wynajęci klakierzy i mniej liczna grupa, która faktycznie odczuwa korzyści
ze stosowania SSD.
Zalecenia w stylu wyłącz hibernacje, wyłącz plik wymiany, wyłącz
indeksację itp. swiadczą o ... wiecie o czym ;)
Z w/w zaleceń nie stosuję się do pierwwszego (hibernacja). Szokującego
niektórych wzrostu wydajności niestety nie zauważyłem.

--
marfi