Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: Marcin N <marcin5.usun.wykasuj_at_onet.pl>
Data: Thu, 24 Jan 2013 15:37:31 +0100

W dniu 2013-01-24 15:11, Q pisze:

> Ile stron drukujesz srednio na jednym zestawie tuszy?

Czarnym ze 300-400 stron całkowicie zadrukowanych tekstem.

W sumie to dziwnie mało, bo ten pojemnik ma rzekomo ponad 25 ml więc i
1000 stron powinien wydrukować. Moja drukarka ma jednak tę cechę - że
sama co dwa-trzy dni się czyści i oczywiście zużywa przy tym tusz więc
nawet, gdy jej nie używasz - to tuszu systematycznie ubywa. W nagrodę -
nie zapychają się dysze, a że tusz kosztuje 3 zł - niech jej będzie.

--
MN