Re: Tania plujka - Canon MP282 czy HP 1050A?

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Thu, 24 Jan 2013 15:11:20 +0100

> A Ty potrzebujesz topowej jakości wydruku?
> Drukujesz coś specjalistycznego?

Ja nie, ale moja kobieta niestety tak
i w sumie dla niej szukam drukarki.
Fonty na tych wydrukach sa bardzo male (opisy na krawedziach)
i jest duzo roznokolorowych, malych kwadracikow,
ktore to kolory czasami sa ciezko rozroznialne.

HP 1050A odpadl od razu, bo nie ma mozliwosci druku bez marginesow
(a myslalem, ze kazda drukarka ma taka opcje :).

Drukowanie byc moze zamknie sie w 2-4 stronach na tydzien,
tak wiec tez nie chce przeplacac na sprzecie.

> Typowy użytkownik nie zauważy różnicy w jakości więc po co przepłacać?

Jakby moje wymagania konczyly sie na drukowaniu
czarnego ariala 12, to bym dupy nie zawracal tylko kupil laser :).

> Mam Brothera DCP135 (jeden z najtańszych modeli) od ok 5 lat.
> Działa idealnie, za 20 zł mam komplet 4 tuszy (w tym 8 zł kosztów
> przesyłki).

Ile stron drukujesz srednio na jednym zestawie tuszy?

> W dodatku ma ZAMKNIĘTY podajnik na 50 kartek. Pokażcie mi atramentówki,
> które też mają takie coś.

Wlasnie przestaly mi przeszkadzac duze gabaryty Brotherow :)