Re: dd-wrt na tl-wr1043nd

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Tue, 22 Jan 2013 19:59:47 +0100

W dniu 22.01.2013 17:40, qwerty pisze:

> Na forum co drugi wątek jest informacja, że configi nie pasują...

Wiesz, nie każdemu starcza życia by śledzić setne forum w php,
rejestrować 100 kont itp, zwłaszcza w takiej popierdółce jak router gdy
trzeba tego samego dnia zrobić jeszcze parę innych rzeczy, a wcześniej
robiło się sysupgrade wielokrotnie i nie zaczyna się tej prostej
operacji od czytania forum. Nie każdy jest już nastolatkiem/studentem,
którego utrzymują rodzice by poświęcać temu nieograniczoną ilość czasu,
normalny człowiek musi jeszcze zapracować na siebie i innych i temu
poświęcić czas.
To że na stronie pobierania firmware PL projektu nie ma wyraźnej
informacji o tak ważnej sprawie, to IMHO spore przeoczenie i
niefrasobliwość - na angielskiej jest to podane jak Bóg przykazał.
Fajnie że PL gałąź istnieje, ale po takim sparzeniu się będę raczej
trzymał się już oryginalnego angielskiego Gorgoyle, bo tam tak
kardynalne sprawy sÄ… jasno zaznaczone.

--
/MB