Re: Problemy z SSD

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Mon, 21 Jan 2013 21:37:09 +0100

Dnia 2013-01-21 20:16, Użytkownik m4rkiz napisał:

> dziwne tylko ze na tej grupie kroluje opinia 'za' tych ktorzy maja
> i 'przeciw' tych ktorzy nigdy nie mieli :)

Brednie.
W grupie argumentujących na przeciw jestem ja, mam SSD w kompie
służbowym nie mam w prywatnym bo uznałem że szybsze uruchomienie
kompa czy jakiegoś programu nie rekompensuje mi wydanych kilkuset
złotych.
Była wypowiedź człowieka który dwa razy podchodził do SSD w kompie
prywatnym i za każdym razem rezygnował i wkładał te SSD w miejsca
gdzie przyśpieszenie będzie bardziej odczuwalne czyli w laptopy.

Z drugiej strony argumentacja osób zachwalających SSD jest często
infantylna i po krótkiej wymianie zdań w wielu przypadkach okazywało
się że piszący koloryzuje lub zwyczajnie kłamie.

Pozdrawiam