Re: Problemy z SSD

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Thu, 17 Jan 2013 19:21:29 -0000

"qwerty" <qwerty01_at_poczta.fm> wrote in message
> Zaszyfruj całą partycję i licz na to, że TRIM będzie działać...

zaszyfrowalem, dziala, wystarczy zostawic troche niespartycjonowanego
miejsca - taki juz koszt stosowania fde na pamieci flash

> Kup dysk i później dokupuj kontroler...

jezeli ma sie kiepski kontroler a chce sie wykorzystac pelna predkosc
ssd to czasem trzeba, obowiazku kupowania najszybszych podzepolow
na rynku kiedy nie ma sie ich do czego podlaczyc jeszcze nie wprowadzili

> Cena GiB jest porównywalna do "talerzowych" dysków...

ssd ma inne zalety niz porownywalna cena za gigabajt, jest to czas
dostepu oraz predkosc tranferu, narzekasz ze bolid f1 nie kosztuje tyle
co miejskie autko...

> Niech będzie małe przepięcie - już widzę jak odzyskujesz dane z spalonej
> kości...

niech bedzie male przepiecie, juz widze jak odzyskujesz dane z dysku ze
spalona elektronika - owszem, jest to w przeciwienstwie do spalonego ssd
wykonalne, ale koszt przekracza mozliwosci zwyklego czlowieka

backupy sa tansze, tak jak przy wszystkim innym w zyciu - trzeba myslec

> Można wymieniać i wymieniać.

mozna, mozna tez zrozumiec ze ssd obecnie nie ma zastapic hdd tylko
zaoferowac system uruchamiajacy sie w 15 sekund, aplikacje w 1 i kompletny
brak zaciec podczas uzywania na normalnym sprzecie, nie twierdze ze kazdy
ma sobie ssd kupic bo mi to wisi, ale demonizowanie tych dyskow jest smieszne