Re: Jak tablet znosi windowsa?

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Thu, 17 Jan 2013 17:42:27 +0100

Dnia 2013-01-17 16:38, Użytkownik ToMasz napisał:

> Nie bijcie i nie piszcie że to nie ta grupa, bo tablet niema GSM a ludzi
> na usenecie coraz mniej. Widziałem tableta z procesorem intela i na tym
> windows (7 chyba). JAk takie coś działa, biorąc pod uwagę że w wiele
> maleńkich elementów interfejsu trudno precyzyjnie trafić paluchem? W pc
> suwamy mychą "po ekranie" nie powodujac zmian. Na tablecie suwania nie
> będzie, ale dotyk=kliknięcie lewym? Miał ktoś z Was taki tablet w ręce?

Miał.
Dzisiaj kiedy tablet to urządzenia z Androidem lub Aplowy iOS to co
opisujesz to taka hybryda tabletu z laptopem. Z uwagi na procesor
instalujesz na tym "normalny" system i "normalne" aplikacje na x86.
Sporo z tych "normalnych" aplikacji kiepsko znosi obsługę poprzez
ekran dotykowy ale jak już siądziemy przy biurku to można podpiąć
myszkę i klawiaturę. Ale uparty da radę na tym coś zrobić bez
myszki. Niektóre zamiast myszki mają rysiki. Dla mnie wadą był
czas oczekiwania na start systemu, dłuższy niż w przypadku Androida.
Zaletą dostępność oprogramowania które na Androida czy iOS pojawi
się za dziesięć lat lub wcale.

Jeśli jak większość nabywców potrzebujesz gadżetu to wybierz
jakąś nową i drogą zabawkę z Androidem czy iOS, jeśli potrzebujesz
narzędzia na którym uruchomisz oprogramowanie na x86 to wybierz
"hybrydę"

Pozdrawiam