Re: Zakup baterii do laptopa

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_gazeta.pl.invalid>
Data: Wed, 16 Jan 2013 12:56:24 +0000 (UTC)

Dnia 16.01.2013 RD <rd_at_grupy.com1> napisał/a:

> Bierzesz pod uwagę wyłącznie czynnik ekonomiczny. Taki wniosek wyjdzie
> na wszystkim, jeśli tylko tak na to patrzysz.

Nie, nie wyłącznie. Patrząc ekonomicznie, w ogóle nie opłaca się
w tego lapka inwestować. Przychodu nie generuje.

Ale nie chcę wydać 270, kiedy mogę 150. To chyba normalne, prawda?
Lapka kupiłem uzywanego trzy lata temu, już wtedy miał padniętą
baterię. Kupiłem zamiennik, wytrzymał te trzy lata.
Jeśli następny zamiennik wytrzymałby też tyle, to nic więcej
mi do szczęscia nie potrzeba. Niestety ten, u kogo kupowałem
wcześniej już ich nie ma.

A taki lapek (ekran 4:3 matowy 12 cali, 1 kg masy)
nowy obecnie nie do dostania, albo za naprawdę ciężkie pieniądze.

> sprawną baterię. Jeśli chcesz go dalej używać i nie nadziać się na
> zamiennik, który trzeba będzie reklamować 10 razy (z różnym skutkiem),
> to trzeba za "pewniaka" zapłacić.

I tak i nie. Problem jest tego typu, że nie jest to "wszystko
albo nic"- kupię oryginał i mam spokój, kupię nieoryginalną i będzie kicha.
Oryginał też paść może, a zamienniki są różnej jakości.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.