Re: Zakup baterii do laptopa

Autor: RD <rd_at_grupy.com1>
Data: Wed, 16 Jan 2013 13:04:41 +0100

W dniu 2013-01-15 07:47, Dominik & Co pisze:
> Dnia 14.01.2013 rs <no.address_at_no.spam.pl> napisa艂/a:

> Bezpo艣rednio u producenta kosztuje ca 270 pln. Nie wiem, czy ca艂ego
> lapka sprzeda艂bym za tyle :-)

> Niekt贸re zamienniki s膮 u偶ywalne, a lapek i tak pewnie za rok-dwa
> p贸jdzie na emerytur臋. Nie ma sensu zwi臋ksza膰 jego warto艣膰 o 100%.

  Bierzesz pod uwag臋 wy艂膮cznie czynnik ekonomiczny. Taki wniosek wyjdzie
na wszystkim, je艣li tylko tak na to patrzysz.
  P艂acisz za wymian臋 baterii, kt贸ra umo偶liwi prac臋 na tym laptopie. Nie
p艂acisz za zwi臋kszenie warto艣ci samego laptopa, bo pewnie taki sprz臋t i
tak nie specjalnie b臋dzie komukolwiek potrzebny, nawet je艣li mia艂by
sprawn膮 bateri臋. Je艣li chcesz go dalej u偶ywa膰 i nie nadzia膰 si臋 na
zamiennik, kt贸ry trzeba b臋dzie reklamowa膰 10 razy (z r贸偶nym skutkiem),
to trzeba za "pewniaka" zap艂aci膰.

A je艣li mimo wszystko jeste艣 innego zdania, to kup drugi taki sam
laptop, tyle, 偶e ze sprawn膮 (w miar臋) bateri膮 - b臋dziesz mia艂 za rok-dwa
dwie sztuki. ;)