Re: Problemy z SSD

Autor: Marek <precz_at_spamowi.com>
Data: Mon, 14 Jan 2013 21:08:23 +0100

W dniu 2013-01-13 22:29, T.F. pisze:

> AFAIR bylo pisane duzo zlego o OCZ.

Odebrałem go z naprawy. Wrócił jako w pełni sprawny. Sprzedawca
powiedział, że zapomniałem go zainicjować. Ciekaw jestem jak zainicjować
systemowy dysk :-D

> Podlacz pod _NATYWNY_ kontroler Sata3 Intela (np. B75, Z68)

Widziałeś gdzieś takowe? Poszperałem w sieci i widziałem jedynie w
chipsetach płyt...

> Bedzie ci sluzyl dlugo.
> Choc szybszy jest 520.

Póki co muszę zwalczyć problem kontrolera. On jest wąskim gardłem. Przy
przeglądaniu fotek o wielkości pliku 24MB opóźnienia są jednak trochę
przeszkadzajÄ…ce.

--
Pozdrawiam
Marek