Re: Pytanie o dysk SSD i p硑te g硂wna

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 14 Jan 2013 12:41:32 +0100

Dnia Mon, 14 Jan 2013 11:35:49 +0000 (UTC), Edek Pienkowski napisa艂(a):

> Ten chip jest u偶ywany na wiele sposob贸w, z r贸偶nymi pami臋ciami,
> do r贸znych danych, np. jedne dyski lepiej dzia艂aj膮 z kompresowalnymi
> a inne z zaszyfrowanymi, kr贸tko m贸wi膮c maj膮 r贸偶ne konfiguracje
> i odpowiedni do tego firmware. Nie wi艅 modelu i5-2500K za b艂臋dy
> w Win8, SF-2281 to tylko hardware - cz臋艣膰 hardware - kt贸ry
> ma sporo element贸w i z nich firmware buduje zachowanie dysku.

To jest na zasadzie "dmuchania na zimne". Dyski z tymi chipami w zbyt wielu
przypadkach byly wadliwe, juz mniejsza o to czy winny byl firmware (byc moze
sa one tak zaprojektowane, ze trudno napisac stabilny firmware).

--
pozdro
R.e.m.e.K