Re: Problemy z SSD

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 13 Jan 2013 23:19:23 +0100

Dnia Sun, 13 Jan 2013 22:14:32 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

> Zaraz Ci Remek i RS wytłumaczą, że nie wiesz, o czym mówisz. ;D

No tak, nie nadaja sie apesolutnie :-)
Ale z koniami kopac sie juz nie bede. Bede za to nadal czerpal radosc z
responsywnosci systemu, szybszego wczytywania plikow i niewrazliwosci dysku
na liczbe jednoczesnie czytajacych/piszacych po dysku aplikacji. Jak to
pisales? Ja truskawki wole cukrem? ;-)

--
pozdro
R.e.m.e.K