Re: Laptopy Samsung - opinie

Autor: Jaskiniowiec <jaskinia_at_pl.pl>
Data: Sat, 12 Jan 2013 20:33:01 +0100

W dniu 11.01.2013 o 12:55 ::-::dysmorfofob::-::
<lookas_2002_at_poczta.onet.pl> pisze:

> [ciach]
> [ciach]
>
> Ze niby w HP, DELL i FS jest inaczej ? FS pekaja ekrany, HP peka
> wszystko co z plastyku (i czasem cos odpadnie), FS raz rozkrecisz i
> mogila. Nie bede sie wypowiadal na temat baterii w HPkach, bo nie chce
> bluzgac publicznie.
> I to wszstko w modelch klasy biznesowej a nie marketowych liniach :/
>
> ::f::

Hmmm Rozebralem juz kilkanascie HP i o dziwo, konstrukcje w nich byly ok
(nawet w najtanszych). HP glownie kojarzy mi sie z zimnymi lutami/ujowym
chlodzeniem/scieraniem sie farby na obudowach, a to zupelnie inna inszosc.
Acer kiedys robil badziewne plastykowe konstrukcje - nie wiem jak obecnie
(podobno sie poprawili). O bateriach HP zlego slowa nie powiem
(potwierdzaja to rowniez zaprzyjaznione sklepy), za to Toshiba, Acer, Dell
szlag trafia dosyc szybko. Najgorzej pod tym wzgledem u Tosi... Dobre
baterie pamietam jeszcze u Asusa, aczkolwiek dawno nie mialem zadnego na
stanie.

Mozliwe, ze tak Ty, jak i ja trafialismy na takie a nie inne wady, wiec
oboje mozemy sie spierac, a i tak mozemy oboje miec racje.Wszystko tez
zalezy od uzytkowania. Moze po prostu miales uwalona wtyczke, ktora
powodowala notoryczne rozlaczanie/zwarcia na kablu, to wiesz, kazda
bateria szybko wyzionie ducha ;)

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
to mówi.