Re: kasowanie danych bezpowrotne

Autor: chwdp <hvhv_at_igbjo.yfd>
Data: Sat, 12 Jan 2013 01:08:09 +0100

W dniu 2013-01-12 01:02, m4rkiz pisze:
> "chwdp" <hvhv_at_igbjo.yfd> wrote in message
>
> zgadza sie, pisalem o formatowaniu w aparacie

formatowanie w aparacie ma dwie opcje. szybkie i pelne. otoz szybkie to
wiadomo, natomiast pelne robi dobra robote i nic nie odzyskalem. przy
czym nie jest to taknaprawde pelne bo za szybko przechodzi proces. ale
jest dluzsze niz szybkie. zastanawiam sie na czym moze polegac to
formatowanie. niemniej jednak dosc skuteczne.