Re: monitorowanie stanu dysków

Autor: qrt <m_at_il.jakis>
Data: Fri, 11 Jan 2013 22:27:00 +0100

Dnia Fri, 11 Jan 2013 19:20:19 +0100, JoteR napisał(a):

> Ale ten soft ma działać pod kontrolą konkretnego systemu operacyjnego, dla
> którego jest stowna grupa, a nawet kilka.

> No i firmware wystawia informację o stanie dysku, czyli działa - zatem
> można domniemywać, iż hardware jest O.K. Natomiast nterpretacja i
> wizualizacja tego stanu zależy od oprogramowania, zaś ono jest ściśle
> związane z systemem operacyjnym., czyli NTG.
> CBDO.

Zasadniczo grupy o systemach operacyjnych również nie służą do dyskusji na
temat oprogramowania firm trzecich. O czym ostatnio również zostałem
poinformowany w formie nieśmiertelnego NTG.

Najbliższa temu tematowi była by pl.comp.nowe-programy gdzie nawet wysałem
posta najsamprzód. Po tym fakcie zainteresowałem sie tym co sie tam dzieje,
a okazało sie ze nie dzieje się nic, a grupa lezy i kwiczy.
Podobnie jak wiele, wiele, innych. Nie wspominając o takich jak
pl.sci.historia które zdechły bo userzy postanowili zaprowadzić porządki.

Ergo - nie bądź kolego taki zasadniczy bo czasy gdy naprawde trzeba było
polnować porządku minęły dobrych kilka lat temu. Jusnet co by nie mówić
powoli ale systematycznie zamiera a tutaj panuje jeszcze jako taki ruch
wiec sie pytam.

Nie chcesz to nie odpowiadaj ale mądrości w stylu NTG zostaw sobie na
użytek w jakimś forum. Tam zdaje sie uwielbiają te wszystkie rangi, piwa,
ostrzeżenia, porządki, edytowanie cudzych wypowiedzi.
Mogło by Ci sie spodobać.