Re: [OT] monitorowanie stanu dysków

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri, 11 Jan 2013 21:15:33 +0100

"Mr Misio" napisał:

> A mogles po prostu w jednej linice napisac jak Tomek czy Remek.

Mam w OE ustawione zawijanie po 74 znakach, a że obca mi jest subkultura
spod znaku "siema", "nara", "pozdro", "szczębo", więc chcąc ze mną
dyskutować - musisz opanować trudną sztukę przeczytania tekstu dłuższego,
niż standardowy bełkot współczesnego dresa. Lub - jeśli nie dajesz rady -
splonkować.
Co do monitorowania mózgu - masz już stosowny hardware, czy chciałeś
dopiero zasięgnąć porady?

JoteR