Re: Laptopy Samsung - opinie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 11 Jan 2013 10:45:50 +0100

W dniu 2013-01-10 22:29, Marcin pisze:
> Witam
>
> Rzogladam sie za laptopem 15" z procesorem i3 i Windowsem w cenie do
> 2000. Z parametrow dosc ciekawie wygladaja laptopy Samsung.
> Najfajniejsze, ze maja matowe matryce co w tej kategorii cenowej u
> innych producentow niestety nie jest oczywiste. Ale jak sie sprawuja te
> laptopy? Jak jakosc wykonania i co mozna powiedziec o serwisie gdyby cos
> sie stalo? Czy moze ktos mial "nieprzyjemnosc" korzystania z serwisu
> Samsunga i np. Lenovo i moze je porownac?
>
> Modele ktore wybralem:
> [...]

Mam NP300E5C-U01PL, dołożyłem 4GB RAM i wywaliłem Win8. Win7x64 pięknie
śmiga. Matryca matowa, kolorki ładne, wydajność lapka OK, grafa nVidii
śmiga bez problemów.
To jest mój 3 produkt samsunga i żadnym wcześniejszym nie miałem
problemów. A używane intensywnie. Ten nowy ma może ciut gorsze wykonanie
od poprzednich...Co do wytrzymałości obudowy ciut za wcześnie na
wypowiedzenie się...Ale od ponad miesiąca brak śladów zużycia...