Re: Laptopy Samsung - opinie

Autor: Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzinski_at_gazeta.pl>
Data: Fri, 11 Jan 2013 10:38:49 +0100

W dniu 2013-01-11 01:30, BartekK pisze:
> Da się używać, pod warunkiem, że używasz delikatnie, najlepiej
> stacjonarnie, nie zamykając ekranu i nie nosząc go zbyt często.
>
> W Samsungach (tanich-marketowo-promocyjnych, podobnie innych tanich
> laptopach) można złamać ekran lcd przez wyłącznie "złe zamknięcie"
> pokrywy - wystarczy złapać za róg i chcieć szybkim ruchem zamknąć -
> obudowa LCD jest na tyle plastikowo-delikatna, i wiotka, że opór
> stawiany przez zawiasy powoduje wygięcie ekranu po przekątnej, i
> złamanie LCD.
>
> Rozbieranie - mnóstwo zatrzasków, kilka śrubek, często wkrętów
> [...]

Mam obecnie 3 produkt Samsunga. Wcześniejszy R522 używany intensywnie w
pracy przez dwa lata bez problemu, od ponad roku brat go dalej katuje na
uczelni i nic. Porysowana obudowa i nic więcej.
Następnie przez rok męczyłem netbooka NC110 i nic poza rysami na
obudowie matrycy się nie działo. Używany też do intensywnej pracy. Teraz
używa go teściu.

Od dobrego miesiąca używam Samsunga NP300E5C-U01PL...Złego zdania nie
powiem o żadnym...