Re: dylemat monitorowy (3D)

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Thu, 10 Jan 2013 19:46:26 +0100

On Mon, 7 Jan 2013, Q wrote:

> Plazma z aktywnymi okularami meczyla mi wzrok jak cholera
> a pasywne byly super i nawet nie zauwazylem,
> ze rozdzielczosc spadla o polowe (filmy/gry).

  "paskowych" nie miałem przyjemności używać, a gdzieś widziałem
iż zwyczajnie widać separację, znaczy przerwy między pikselami.
  W sumie biorąc pod uwagę że rozdzielczość monitora jest w okolicach
dwy czy trzech razy niższa niż maksymalna rozdzielczość oka,
nie licząc już iż po rozdzieleniu wychodzi jeszcze dwa razy
mniej, nie byłoby to nic dziwnego.
  Czy jakiś użyszkodnik "monitorowego" (z odległości jak przy pracy
przy pececie, a nie z przeciwległego końca pokoju, kiedy to owa
rozdzielczość kątowa jest poza możliwościami człowieka) może
coś na ten temat zapodać, potwierdzić lub zaprzeczyć?

pzdr, Gotfryd