Re: netiaspot i tv - offtopic

Autor: Netx <nospam_at_chip.pl>
Data: Thu, 10 Jan 2013 19:10:43 +0100

W dniu 2013-01-10 18:12, Gobzo pisze:
> Grupy z tym zwiazane nie dzia艂aja tzn nikt sie nie udziela
> Mam pytanie
> Mam pod艂膮czony dysk zewnetrzny do NETIA SPOT, filmy odtwarzam na TV
> SAMSUNG ,ale jest jeden problem,nie mog臋 przewija膰, odtwarza膰 od
> ostatniego ogl膮danego momentu,nie mog臋 da膰 pauzy itp...wiecie jak to
> rozwi膮za膰,aby te funkcje dzia艂a艂y poprzez NETIA SPOT? Z g贸ry dzi臋kuj臋 za
> pomoc i rady kt贸re na pewno wypr贸buje.

Je艣li to jest po "DLNA/Upnp" to stronie:
http://www.dlna.org/consumer-home/look-for-dlna/product-search
mo偶esz znale藕膰 certyfikat DLNA dla swojego telewizora. Kiedy ja
kupowa艂em TV to certyfikaty DLNA telewizor贸w Samsung nie obejmowa艂y
pauzy i przewijania. Dlatego kupi艂em Sony. Z tym 偶e z kolei Sony je艣li
nie masz najnowszego modelu TV Sony to trzeba zapewni膰 transkodowanie po
stronie serwera. Nie ka偶dy serwer to potrafi i ma odpowiedni膮 moc
obliczeniow膮. Najnowsze Sony ju偶 potrafi膮 natywnie odtwarza膰 ca艂kiem
sporo materia艂贸w wideo.

W Samsungu mo偶esz jeszcze wypr贸bowa膰 ich wersj臋 DLNA - to si臋 nazywa
chyba AllShare i wymaga pewnie zainstalowania programu serwera na PC.
Sam jestem ciekaw czy AllShare pozwala na pauz臋/przewijanie przez TV
Samsung.