Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 10 Jan 2013 03:35:16 +0100

Użytkownik Michal napisał:

> Tu masz dowolność czy karta jest z CUDA czy z samym OpenCL, bo to
> wspiera oba. Test redneringu Vegas PRO 12 Trial (retail chyba w tym
> względzie niczym się nie różni) na R7870 daje zajętość GPU na poziomie
> 11% do max 33% ale przy typowym dla 2D zegarze 300MHz, w czasie
> chwilowych przełączeń w czasie renderingu na 1 GHz GPU zajętość jest na
> poziomie 5-6%. IMHO dowodzi to niestety nadal kiepskiego skalowania siÄ™
> takich programów z wydajnością GPU i to co pisałem wcześniej - IMHO
> spokojnie wystarczy do tego GF 640 1 GB (ze względu na "odgrzewane
> [...]

Obecnie mam karte Radeon yyyy..... HD 5670... Jakies OpenCL w tym chyba
jest. No jest. No i nie wiem, zostawić tą czy przejść na nVidię? Czytam
ostatnio duzo o sproblemach vegas 12 (niestabilnosc) zwiazanych z
renderowaniem z uzyciem GPU. W wersji 11 tez takowe byly, ale jakby
mniej. Moze sie okazac, ze... Kupie GPU, a soft bedzie sie kaszanil :/

Ogolnie, to nie wiem co zrobić :) Poki co... to moze wybiore pamiec do
PC...

JakieĹ› za i przeciw?

http://www.morele.net/pamiec-kingston-khx16c10b1k2-16x-506230/

:)