Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Thu, 10 Jan 2013 03:24:45 +0100

W dniu 2013-01-10 01:36, Mr Misio pisze:

> nawet nie zwrocilem uwage.
> glowne zastosowanie to wspomaganie renderingu video w vegas :)

Tu masz dowolność czy karta jest z CUDA czy z samym OpenCL, bo to
wspiera oba. Test redneringu Vegas PRO 12 Trial (retail chyba w tym
względzie niczym się nie różni) na R7870 daje zajętość GPU na poziomie
11% do max 33% ale przy typowym dla 2D zegarze 300MHz, w czasie
chwilowych przełączeń w czasie renderingu na 1 GHz GPU zajętość jest na
poziomie 5-6%. IMHO dowodzi to niestety nadal kiepskiego skalowania siÄ™
takich programów z wydajnością GPU i to co pisałem wcześniej - IMHO
spokojnie wystarczy do tego GF 640 1 GB (ze względu na "odgrzewane
kotlety" w GF610 i 620 oraz zamieszanie z GF630 OEM te omijaj).
Więcej napiszą Ci ludzie, którzy na tym zęby zjedli - sam robiłem tylko
testy z doskoku na trialu aby sprawdzić czy rzeczywiście te algorytmy są
takie dobre - i niestety po raz kolejny rozczarowałem się :/

--
/MB