Re: Jaka karta graficzna

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Wed, 09 Jan 2013 22:40:24 +0100

W dniu 2013-01-07 23:16, Paweł pisze:

> Która karta będzie lepsza.
> Koszt do 250 zł
> HD5670 1GB DDR3
> HD5570 1GB DDR3
> czy GT430 1GB DDR3

Z powyższych HD5670 1 GB.

Wcześniej pisałeś o limicie 150 zł - jeżeli może być używana, to za tą
cenę można kupić np: HD5750, przy odrobinie szczęścia/cierpliwości
HD5770. W listopadzie dokładnie tyle dałem za HD5750 512 MB od XFXa z
dwoma DVI-I + HDMI + DP, którą kupowałem właśnie do drugiego starszego
komputera z PCI-E 1.0 i nie ma z nią żadnych problemów, mimo że to karta
PCI-E 2.1 (tak samo jak nie ma problemów z HD7870, która jest PCI-E 3.0
na mobo z PCI-E 2.0).

512 MB pamięci lokalnej bym w tym segmencie wydajności specjalnie się
nie przejmował - i tak są to karty zbyt mało wydajne do grania w
1920x1080 z wysokimi ustawieniami szczegółów i tekstur w nowe tytuły, do
których potrzeba już 1 GB VRAM. To po prostu nie ta półka cenowa.

--
/MB