Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...

Autor: Mr Misio <mrmisiodegrizzly_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 09 Jan 2013 18:45:05 +0100

Użytkownik Jakub Jewuła napisał:

> Ja sie na mocniejszych kartach nie wyznaje - stad zakup HD6870 ;)

JAka tam mocna... W zyciu nie wydalem wiecej niz 600 zeta na grafike i
zawsze bylem zadowolony :) GeForce 560Ti kupie chyba :)

> Inna sprawa, ze karte potrzebuje wylacznie do video, wiec moze
> bedzie ok. Ja tez w najblizszych dniach zaczne kupowac czesci do nowego
> potworka, moze wystarczy na jakies 3-4 lata, czyli
> w sam raz do emerytury ;)

No ja wlasnie wybralem plyte :)

Asus P8Z77-V LX Intel Z77 LGA 1155

W wyborze miedzy polecanym tu mi niedawno AsRockiem a Intelem DH77KC
przewazyla ostatecznie cena i ilosc pozytywnych komentarzy na rzecz Asusa.

No dobra, klikam zamow ;)

Od czegos trza zaczac, potem musze poszukac jakiejs obudowy co mi sie
podoba :D