Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_spam_wp.pl>
Data: Wed, 09 Jan 2013 00:51:56 +0100

Dnia 2013-01-08 23:18, Użytkownik m napisał:

> Są dwa pasy. Jadę raz jednym, raz drugim (bo np. wyprzedzam). Potem
> widzę że zarejestrowana trasa zgadza się z moimi wyprzedzeniami.
>
> Skąd oprogramowanie (android, moje trasy a.k.a. google tracks) wiedziało?

Na pewno się zgadza ? bo skoro podałeś nazwę programu i system pod
którym działa to zapuściłem goglownicę i czytam opinię użytkowników.
Twierdzą coś innego.
A moje doświadczenie z oglądania różnych nawigacji samochodowych
fakt że najczęściej na parkingu w samochodzie stojącym kilkadziesiąt
metrów od drogi też mówi coś innego.

Pozdrawiam