Re: alarm PC speaker

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue, 08 Jan 2013 11:15:26 +0000

On 04/01/2013 18:52, qwerty wrote:

> Mam problem z komputerem. Otóż gdy uruchamia się komputer wyje PC
> speaker, na wyświetlaczu pokazuje się błąd 96. Gdy następuje samoczynne
> wyłączenie jest 9F. Gdy uruchamiam ponownie to jest kod 90 (płyta Abit).

W 'manualu' nie jest wyjaśnione co te kody oznaczają?
Na szybko znalazłem tylko to - może pomoże.
http://pcf.mundayweb.com/index.php?view=172&

> Kod award to długi ton wysoki i niski (jak karetka). Czyżby coś z
> procesorem?

Tak.

> Tak czyściłem komputer (inna i długa historia), zdejmowałem blok z CPU,
> ale sam procesor z gniazda nie był ruszany.

No to wygląda na to, że musisz to zrobić ponownie wyciągając CPU. Przy
okazji upewnij się, że wszystkie zasilania są w porządku, kondensatory
"zdrowe" i RAM siedzi jak należy.

--