Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Mon, 07 Jan 2013 22:20:08 +0100

W dniu 2013-01-07 21:52, R.e.m.e.K pisze:

> Z Sony Movie Studio Platinum ("domowy" Vegas). Poza Sony Vegas z GPU potrafi
> korzystac tez PowerDirector.

Podobnie jak MediaEspresso, ale nadal to jest soft kosztujący 50-100$ i
wiecej. Do sporadycznego przekonwertowania TS na H264 jako "cyfrowy
magnetowid" trochę drogo :/

> Rzeczywiscie dno i metr mulu. Zainstalowalem ten program i wykorzystanie GPU
> 0% (raz na sekunde mignelo 1%).

Sam program jest bardzo OK, natomiast implementacja OpenCL faktycznie
fatalna. Generalnie nie znalazłem żadnego darmowego konwertera, który
potrafiłby sensownie wykorzystać OpenCL

--
/MB