Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Mon, 7 Jan 2013 20:34:00 +0100

W liście datowanym 7 stycznia 2013 (17:13:23) napisano:

> Netbookiem mozesz wykonac praktycznie wszystko to, co potrafi tablet (moze
> z wyjatkiem gier wymagajacych dotyku).

Do netbooka potrzebujesz przede wszystkim krzesła, a najlepiej jeszcze
stołu. Nie da się z niego korzystać na stojąco.

> Aparatu foto bym nie uwzglednial,
> gdyz jakosc zdjec wykonywanych przez tablety jest tragiczna.

Jest w zupełności wystarczająca do robienia podstawowej dokumentacji.
Kolega pisał o szkicowaniu planu ogrodu, ja spotkałem się z
dokumentowaniem wykonanych robót budowlanych i szkód komunikacyjnych.

W tym ostatnim zastosowaniu ma to dodatkową zaletę, bo wykonane
zdjęcia mogą być od razu przesłane przez sieć.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub