Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Mon, 07 Jan 2013 15:11:56 +0100

W dniu 2013-01-06 19:39, astro pisze:

> Swoja droga zachwyt nad tabletami mnie zadziwia. Wielokrotnie bardziej wole
> zabrac w podroz 1.3kg netbooka, pracujacego na baterii 5-6h z desktopowym
> systemem operacyjnym i klawiatura, niz nawet najlepiej wyposazonego i
> wykonanego tableta.

A ja wolę zabrać tablet z klawiaturą BT, który działa przez 8-9 godzin, ma
3G i GPS. Ponad rok temu szukałem netbooka, który zaoferuje mi to
samo w cenie zbliżonej do 2000 zł, ale nie znalazłem. Czy są jakieś netbooki
z dotykowym ekranem, który pozwoli mi w terenie nanieść odręczne
notatki na zdjęcie zrobione z oznaczeniem pozycji podanej przez GPS?

> Przeciez na desce do krojenia nie napisze dokumentu,
> nie uruchomie edytora programistycznego, nie stworze prezentacji... Na tym
> sie pracowac nie da!

To, że Ty nie dostrzegasz potencjalnych zastosowań tabletów nie oznacza, że
ich nie ma.
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.