Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 7 Jan 2013 14:38:09 +0100

Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce_at_spamu.pl> napisał w wiadomości
> Chętnie przyjmę w darze przyjaźni, przyda się do wyświetlania prezentacji,
> bo pewnie wyjście VGA ma, a obecnie dźwigamy cegły duże z kolegami :(
> Skoro i tak ci siÄ™ wala...

Nie mogę, dziecko w prezencie dostało, w takie kolorowe w kwiatki po
całości, HaPek...
Od czasu do czasu odpali do GG wieczorem ale więcej wala się bo zagrać w
najprostrze gierki nie jest możliwością na tym wynalazku (ani Sims 2 ani
nawet Warblade nie działa w co się grało na PIII bez problemu). I ekran aż
576 linii w pionie :)

--
Irokez