dylemat monitorowy (3D)

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon, 07 Jan 2013 11:42:18 +0100

        Ave!

Zaczynam powoli dojrzewać nad zakupieniem nowego/drugiego monitora.

Opcja 3D mnie kusi i póki co w oko wpadły mi dwa monitory z dwoma
różnymi metodami uzyskiwania 3D.

Pierwszy to Asus VG278H z "migawkami" w okularach (zgodny z posiadaną
kartą opartą na NVidia GT640).

Drugi to LG DM2752D-PZ z polaryzacyjnymi okularami (który ponoć moja
karta powinna też obsłużyć w trybie 3D).

Wadą drugiego jest utrata połowy rozdzielczości pionowej.

Wadą pierwszego... no cóż, póki co efekty 3D oglądałem tylko na
telewizorach i te z migawkami były dla mnie zdecydowanie męczące. Ponoć
przy odświeżaniu 120Hz (czyli po 60Hz na oko) nie powinno być to
widoczne, ale mam wątpliwości.

Za to telewizory z polaryzacyjną metodą dawały mi całkiem przyjemny obraz.

Gram niedużo, ale jednak czasem odpalam np. Hitmana albo EVE Online.
Poza tym normalna praca biurowo-programowa, gdzie wiele okienek na dużym
pulpicie się przydaje, no i oczywiście filmy.

Aktualnie posiadam EIZO S1910 i jestem z niego BARDZO zadowolony, mimo
że ponoć ma sporo niższy czas reakcji niż wolniejszy z dwóch powyższych
monitorów. Ładne kolory, matowy ekran...

Budżet - no właśnie ten ASUS nieco ponad, a ten LG nieco poniżej ;) ale
póki co bardziej się rozglądam niż zamierzam kupić "już, teraz,
natychmiast".

Sugestie? Rady?
Adresy? Kontakty? ;)