Re: 1000h pracy i ok. 250 włączeń - dużo dla SSD?

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 6 Jan 2013 13:30:29 +0100

Dnia Sun, 6 Jan 2013 12:11:51 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

> Np. VMWare Workstation,

Instalowany jest codziennie? Lub codziennie ma aktualizacje, które wymagają
restartu? Ty tak na poważnie?

> Tortoise SVN,

Używałem swego czasu. Zainstalowałem raz i był. Jakoś codziennego restartu
nie wymagał. Dziwną jakąś wersję miałem.

> Asus AI Suite.

Soft do sterowania taktowaniem podzespołów oraz aktualizacji BIOS. Mówisz,
że codziennie wychodzi nowy BIOS do płyt głównych Asusa? Czy może każda
zmiana parametrów płyty z poziomu tego programu wymaga restartu kompa?

> Innych w tej chwili nie pomne, ale na pewno spotykam ich wiecej - choc
> oczywiscie wiekszosc nie wymaga restartu, na szczescie.

No czekaj moment - dopiero była teza o instalacji dodatkowego softu, która
wymaga przynajmniej jednego restartu dziennie. Popraw mnie, bo może się
mylę, ale chyba nie dziwi Cię, że oczekuję przykładów takich programów,
instalowanych w kolejnych dniach, z których każdy wymaga restartu komputera…
VMWare Workstation, Tortoise SVN, Asus AI Suite. OK. Ja bym raczej
proponował przygotować sobie stanowisko pracy za jednym zamachem, a nie
codzinnie doinstalowywać po kolejnym narzędziu, ale ja to truskawki cukrem.
Trzy dni mamy z głowy. Co dalej?

[ Godziny uciekają w okamgnieniu, gdy chcesz je zatrzymać.                 ]
[                                        (Konował, Glen Cook "Biała Róża") ]