Re: Jak to jest z wbudowana grafikÄ…?

Autor: Michal <dwiopiokult_at_dunflimblag.mailexpire.com>
Data: Fri, 04 Jan 2013 10:57:33 +0100

W dniu 2013-01-02 01:36, PiteR pisze:

> Takie coÅ› siÄ™ przewija
> "One other interesting addition to Intel HD 4000 Graphics is the
> ability to drive triple monitors. Unfortunately some limitations exist
> and only motherboards supporting two DisplayPort outputs and one other
> output would allow you to use three monitors."
> http://brycv.com/blog/2012/ivy-bridge-processor-guide/

Padre wspominał o HD2400 i HD4350, więc przyjąłem że to Twoje HD4000 też
odnosi się do Radeonów z serii HD4000. U intela jest trochę inaczej, w
sumie podobnie jak w radeonach HD5000 i wyżej, z tą różnicą, że monitora
z DP albo aktywnej przejściówki trzeba już dla podłączenia 2 monitorów,
a nie 3 jak w Radeonach. Czyli sprawa technicznie możliwa, w praktyce
nieopłacalna biorąc pod uwagę, że aktywna przejściówka kosztuje więcej
niż karta o której kolega wspominał (HD4350 za ~60 zł)
i do tego jest raczej trudno dostępna.

--
/MB