komp, reinstalka OS i nie startujący komp

Autor: zlotowinfo <dupa_at_dupa.xx>
Data: Thu, 3 Jan 2013 15:55:49 +0100

reinstalowałem system, niestety komputer nie chciał startować
wymieniłem zasilacz, zaczął za każdym razem startować
potem ten stary też zaczął za każdym razem
więc już zgłupiałem, płyta nie wygląda źle, kondensatorki ok
po powrocie do klienta też podobno następnego dnia nie startował za każdym
razem

jak nie startowała to wyglądało to tak:
1. dysk, wszystko startuje tak 1-2sek, grafika jeszcze nie zdążyła
2. dysk się wyłącza, wentyl procka też, dioda zasilania na obudowie świeci

podejrzewam że pada jedno z: grafika, zasilacza, złącza zasilania
a co wy myślicie?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/