Re: UPS dla kilku serwerów.

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegetaBezSpamu_at_tuxpowered.net>
Data: Thu, 03 Jan 2013 00:09:13 +0100

Dnia środa, 2 stycznia 2013 12:52, Andrzej W. napisał(a):

> Dla mnie pomysł z dedykowaniem jednego serwera dla apcupsd jest
> anachroniczny. Oprogramowanie o skomplikowaniu apcupsd jest w stanie
> działać na większości współczesnych mikrokontrolerów i tam jest jego
> miejsce.
> Używam właśnie takiego rozwiązania (serwer z apcupsd ) i jest ono dla
> mnie zbyt mało elastyczne, szukam czegoś co nie jest łatą obchodzącą
> niedoskonałości UPSów z lat 90 tylko rozwiązania technicznie
> odpowiadającego współczesności.

Nawet jeśli sam UPS jest w stanie obsłużyć wszystkie komputery, to jeden
centralny komputer powinine kazać UPSowi się wyłączyć na koniec.
Przynajmniej tak to wyglądało ze starymi UPSami APC (a jeszcze dochodziło
jakieś ograniczenie ilości komputerów mogących się naraz kontaktować z UPSem
czy może ogólnie ilości zapytań do kontrolera w jednostce czasu, nie wiem
dokładnie).

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Debian, CentOS and FreeBSD |
|  Kajetan Staszkiewicz  | jabber,email: vegeta()tuxpowered net  |