Re: Komp zatrzymuje sie przy Å‚adowaniu XP

Autor: terjan <zef_at_nono.pl>
Data: Wed, 02 Jan 2013 19:56:04 +0100

W dniu 2013-01-02 19:39, $heikh el $hah pisze:

> Za słaby zasilacz?

pośrednio tak: w wyniku wybulenia kondensatorów na płycie zasilanie nie
wydoliło po dłuższym "bycie" bez napięcia
http://postimage.org/image/ihz7i83s7/

przy okazji: kolejny raz okazuje się że to gówno z allegro sprzedawane w
masowych ilościach bynajmniej sprzętem polisingowym nie jest tylko
poserwisowym, przykład: http://allegro.pl/i2849762703.html

kolejny tego typu komputer mi pada więc to nie przypadek

przestrzegam więc przed niezniszczalnym (jak mi się wydawało) sprzętem
"polisingowym" który ktos kupuje na kontenery nieudolnie serwisuje i
pakuje do sklepów