Re: DDR Samsung

Autor: Kamil <kamil_at_neostrada.pl>
Data: Wed, 2 Jan 2013 17:48:56 +0100

Użytkownik "Swift" napisał:

> Nie dotyczy to wszystkich pamięci Samsunga, bo np. do mojej płyty wybrane typy
pasują.
> http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/d865gbf/sb/CS-027111.htm

Pod podanym przez Ciebie linkiem nie widzę pamięci Samsunka 1024 MB.

> Jeżeli masz płytę Intela, to na stronie jest zazwyczaj lista pamięci, z
którymi dana płyta współpracuje.

Nie chodzi o płytę Intela, lecz chipset. Mam akurat Gigabyte. I nie chodzi mi o
to, czy pamięć wspólpracuje, czy nie, ale dlaczego. W czym problem. Wydawało by
się, że takie podstawowe składniki powinny być w pełni kompatybilne. Teoria
spiskowa?

Pzdr