Re: opcja "wyłącz ładowanie baterii" Win8 [OT]

Autor: Tomek <no_at_mail.org>
Data: Sun, 30 Dec 2012 13:39:31 +0100

Dnia Thu, 20 Dec 2012 06:44:16 -0800 (PST), Kuzan napisał(a):

> Widzę Panowie, że na dobre rozgorzała się dyskusja nt. baterii,
> a ja tymczasem chciałem poinformować, iż sterownik "Dell Inspiron
> N5110 Notebook QuickSet Utility A02" to program, który rozwiązał
> opisywany przeze mnie problem !

Mam problem z wyłączeniem ładowania bateri w dellu vostro 2520 -
w win7 w aplikacji zarządzania zasilaniem zawartość całej zakładki
umożliwiającej włączenie tej opcji jest niedostępna - wyszarzona. W
instrukcji użytkownika jest opisana opcja wyłączenia ładowania z poziomu
biosu - ale w setupie w "advanced" tej jednej opcji brakuje.
Czy ktoś z vostro 2520 może potwierdzić?