płyta główna , pyt o grafikę

Autor: Gupik <brudas25_at_NIE_CHCE_SPAMU.interia.pl>
Data: Sun, 30 Dec 2012 13:38:30 +0100

mam zamiar kupić nowy komputer, na wstępie wybrałem ta płytę [
http://www.neonet.pl/?p=asrock_b75_pro3 ] + intel Celeron 2 rdzeniowy ,
jak pisze w specyfikacji tej płyty ma ona wbudowaną grafikę, [ można
potem dołożyć zewnętrzną , i tu mam pytanko, do jakiej zewnętrznej karty
graficznej jest ona podobno wydajnościowo i czy da się na niej w coś
pograć [ np. Trainz Symulator ] , za info, dzięki.