Pytanie o wymianÄ™ karty graficznej

Autor: Kenjiro <kenjiro_at_satoris.pl>
Data: Sat, 29 Dec 2012 13:15:07 +0100

Witam, od kilku lat niczego nie wymieniałem w komputerze i nie jestem na
bieżąco z nowościami.
W obecnej chwili mam kartę EVGA GeForce GTX 280 na płycie ASUS P5Q Pro
(PCIe 2.0).
Myślę o wymianie karty i zastanawiam się, czy przy obecnej płycie
głównej (z PCIe 2.0) ma to sens? Bo widzę, że wszystkie nowsze karty
graficzne to już PCIe 3.0.
A jeśli ma to sens, to jaką kartę warto kupić z dobrym współczynnikiem
wydajności do ceny, żebym zauważył wzrost owej wydajności w stosunku do
mojej GTX 280?

Dziękuję!