Program do porzadkowania plikow???

Autor: scaut <scaut.00_at_poczta.fm>
Data: Fri, 28 Dec 2012 08:45:25 -0800 (PST)

Witam,
Bardzo prosze pomoc w rozwiazaniu ponizszego problemu.
Otoz: mam dysk przenosny (300GB danych) na ktorym niestety dublowalem
dane.
Tzn: zgrywalem np raz caly dysk C z komputera, za pol roku w nowy
katalog tylko plik zdjecia (gdzie byly tysiace zdjec juz wczesniej
zgranych, jak rowniez kilkaset nowych), za chwile caly katalog moje
dokumenty (gdzie byly znowu zdjecia i wiele innych rzeczy) itd itd....

W efekcie - dysk jest caly zapelniony, a ja mam tysiace katalogow,
podkatalogow i reczne dojscie co jest zdublowane a co nie - zajeloby
chyba miesiac....

Czy mozecie mi polecic jakis program, ktory przeskanuje mi dysk i
wskaze pliki, ktore sa zdublowane?
(kiedy w NortonieCommanderze byla taka opcja, ze Norton zapalał na
czerwono katalogi, ktore są zdublowane (pokazywal je w dwoch oknach).
Czy jest jakis podobny program, ktory w latwy sposob wskaze mi pliki i
pomoze uporzadkowac dane??
pzdr
Marek